منتـــــديــــــــات نجـــــوم المحبه ألعـــــــراقي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى النجوم العراقي يرحب بكم واهلا وسهلا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكات ورة الفطور

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
$المجروح$
نجومي يشتغل
نجومي يشتغل
$المجروح$

ذكر عدد المساهمات : 69
عدد الدنانير : 107
البلد : العراق
المزاج : nice

نكات ورة الفطور  Empty
مُساهمةموضوع: نكات ورة الفطور    نكات ورة الفطور  Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 7:54 pm

مرة واحد عصبي اتزوج وحدة عصبية الدكتور جاى ينزل الولد قاله دوخر ياعم انا نازل لوحدي

مجموعة دول تبرعت للصومال بشحنة ادوية ، فرجعتلها الصومال كلها ليش ؟- لانها كلها بعد الاكل

واحد نذل كعد يتحايل على حبيبته حتى تطلع ويا لمده سنه ولما وافقت راح كال لابوها

مره واحد عنده مزرعه دجاج وكانت فشله جدا راح لمهندس زراعى قاله انا مااريد اعارف ازرع الدجاج قاله ليش قاله زرعتها من رجليها مطلعت زرعتها من جناحها مطلعت زرعتها من دماغها مطلعت المهندس قاله جيب عينه من الارض

واحد ساكن فى الدور التاسع وجوا بقال كل شويه الرجال صاحب البقاله يصيح عليه ويقول له تليفون عليك وكل شويه الرجال يفضل يطلع وينزل يرد على التليفونات واحد صاحبه شافه فقال له ما تشتريلك موبايل احسن اام الرجال اشترى الموبيل واده للبقال وقال له اى حد يتصل بيه صيحلي

جماعة في مستشفي المجانين قرروا الهروب فالزعيم مالتهم قال لهم الخطة بسيطة، ناخد معانا سلم علمود لو لقينا السور عالي نطلع السلم، و لو لقيناه واطي نكمز من فوقه. فلما وصلوا لقوا ان المستشفي من غير سور قالهم ياللا نرجع الخطة فشلت

واحد غبى لقى قرد فى الشارع .فراح لعسكرى المرور وقاله اوديه وين . قاله وديه حديقة الحيوان فراح ورجع ثانى يوم لعسكرى المرور والقرد معاه. قاله العسكرى مو كتلك وديه حديقة الحيوان. فرد عليه الغبى ما انا وديته البارحة حديقة الحيوانات اليوم راح أوديه السينما

واحد عنده أرق ونفسه ينام..قاله صاحبه "عد من واحد إلي 500 وهتنام..فأخذ يعد حتي وصل إلي 109 راح غسل وجهة حتى يكمل العد ل500

مرة اثنين كذابين بيقول واحد للثانى :أنا مرة قريت الجريدة من وراء ظهري، الثانى قاله :شنو يعني تصدق إن أنا قريت كلمة من غير حروف

مدرس بيقول للتلاميذ اكتبوا ورايا ذهب محمد الي مصيف يوم الاربعاء فطالب سأله لو سمحت يا استاذ هي الهمزة على السطر ولا على ألف، سكت المدرس شوية وبعدين قاله خلاص يا ابني خليها الخميس

مرة واحد مجنون كان بيكتب جواب فدخل الدكتور عليه قاله بتعمل ايه قاله بكتب جواب لنفسي فراح الدكتور قاله بتكتب فيه ايه فرد عليه المجنون يامجنون هو لسة جالي عشان اعرف

واحد أهبل وهو نازل من البيت أمه سالته رايح فين؟ فقال لها مش هقولك انا حر ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله على فين يا باشا؟؟؟ قال له يعنى أنا مقولتش لامى هقول لك أنت

مره واحد غبي راح السنيما هو ومراته اول ما النور طفا قال لها كومي يا مرة شكلهم راح يناموا

مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي ارميه في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه

بخيل راح علمود يتزوج ابو العروسة يكولة احنا انريد مهر عشر الاف دينار البخيل قاله: ليش عشرالاف دينار هذا انا معروض عليا بالفين وحامل كمان

سألوا بخيل : لو الدنيا برد تعمل ايه؟ قال : اكعد جنب الدفايه قالولوا لو الدنيا برد موت ؟ قال: الزق في الدفايه قالولوا : طب لو الدنيا بقت تلج؟ قال: أمري لله .......... أفتح الدفايه وخلاص

واحد بخيل عندو ثلاث تفاحات فتح الاولى لقى فيها دود الثانية فيها دود وصل للثالثة طفا الظوة و أكلها

واحد متجوز وقاعد في البيت ويباوع هواية في عقد الزواج، مراته قالت له: "تباع في عقد الزواج ليش يا حبيبي؟" قالها: "مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين"

واحد يقول لمراته ... انا اليوم اريد رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : ما اعارف بس احتياطى إنكع الرز

عريس وعروسته في يوم الفرح وهم داخلين القاعه وماسكين ايد بعض العروسه فجأه تركت ايده وطلعت تركض قال لها "على وين؟" قالت له "بسرعه بسرعه علمود نلكي مكان."
tara
لواء نجومي
لواء نجومي
tara

انثى عدد المساهمات : 169
عدد الدنانير : 212
المزاج : اضحك دائما

نكات ورة الفطور  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكات ورة الفطور    نكات ورة الفطور  Icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 8:30 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه
عاشت ايديك ضجنت ضايجه كلش ومن قريتهن تونست هههههههههههههه
$المجروح$
نجومي يشتغل
نجومي يشتغل
$المجروح$

ذكر عدد المساهمات : 69
عدد الدنانير : 107
المزاج : nice

نكات ورة الفطور  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكات ورة الفطور    نكات ورة الفطور  Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 7:38 am

هههههههههههههههه دومج متونسة منورة
فوشي الحب
المدير العام

المدير العام
فوشي الحب

ذكر الاسد الماعز
عدد الدنانير : 2875
البلد : العراق الحبيب
المزاج : جيد

نكات ورة الفطور  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكات ورة الفطور    نكات ورة الفطور  Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 7:42 am

شوكرا
https://njom-alma7aba.yoo7.com
ฐﻋﺈﺯﻑﱟﻋﻟﻰﱟﻗﺒﺮﱟﺈﻠﻨﺴﺈﺀฐ
ألمشرف ألعام

ألمشرف ألعام
ฐﻋﺈﺯﻑﱟﻋﻟﻰﱟﻗﺒﺮﱟﺈﻠﻨﺴﺈﺀฐ

ذكر عدد المساهمات : 566
عدد الدنانير : 764

نكات ورة الفطور  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكات ورة الفطور    نكات ورة الفطور  Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 27, 2010 9:25 pm

يسلمؤ هع
moh_qeo
نجومي هستوه اشتغل
moh_qeo

ذكر السرطان الثعبان
عدد الدنانير : 34

نكات ورة الفطور  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكات ورة الفطور    نكات ورة الفطور  Icon_minitimeالسبت مارس 05, 2011 8:05 am

هههههههههههههههههههههه عاشت ايدج ع هل نكات

نكات ورة الفطور
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكات
»  نكات عراقيه .
» مجموعة نكات
» نكات رووووعة
» نكات تحشيش